Siparişimle İlgili Nasıl Destek Alabilirim

Siparişiniz sırasında veya daha sonrasında karşılaşılabilecek sorunlar hakkında gerekli bilgileri burada bulabilirsiniz.

Sipariş Sonrası Destek

Siparişiniz sırasında ya da sonrasında yaşanabilecek problemlerle ilgili detaylı bilgileri burada bulabilirsiniz.

Siparişim iptal edildi.
Üyemiz siparişi gönderemeyecek durumdaysa siparişi iptal edebilir. Sipariş iptal edildiği takdirde ödemeniz, ödeme yaptığınız kartınıza iade edilir. Novadan da sipariş iptali çok fazla yaşanan bir durum değildir.

Siparişlerim ne zaman kargoya verilir?
Ürünler genelde siparişin geldiği gün ya da ertesi gün kargoya verilir. Satış yapan üyelerimiz 3 iş günü içerisinde siparişlerini kargoya vermek durumundalar.

Kargom elime ulaşmadı.
Gönderilen ürünlerin kargo takip bilgilerini Sipariş Detay sayfasında görebilirsiniz. Bu sayfada bulunan kargo takip linki sayesinde siparişinizin ne zaman kargoya verildiği, şu an nerede olduğu ve planlanan teslimat tarihini görüntüleyebilirsiniz.

Bazı üyelerimiz kendi kargo anlaşmalarını kullandıkları için bu bilgiler her siparişte görüntülenemeyebilir. Bu gibi durumlarda mesaj göndererek kargo takip numarası isteyebilir ya da destek bölümünden bize ulaşarak yardım alabilirsiniz.

Siparişiniz belirlenen teslimat süresinde elinize ulaşmadı ise destek bölümünden bize ulaşarak kargonuzun teslimatı hakkında destek alabilirsiniz.

Sepette kargo ücreti ödememe rağmen teslimat sırasında benden kargo ücreti istendi.
Bir karışıklık olur da kargo görevlisi teslimat anında sizden ödeme talep ederse, lütfen görevliden mevcut faturayı iptal etmesini ve kolinin üzerindeki Novadan kargo gönderim barkodu ile tekrar giriş yapmasını rica edin. Problemin devam etmesi durumunda lütfen canlı destek bölümü üzerinden bize ulaşabilirsiniz.

Siparişimdeki ürünlerden bazılar hasarlı geldi.
Siparişiniz geldiğinde kargo kuryesi yanınızdayken ürünleri kontrol edin ve hasarlı ürün varsa kuryeyle birlikte tutanak tutun. Sonrasında ürün değişimi için destek bölümünden bize ulaşarak yardım alabilirsiniz.

Özensiz paketlemeden kaynaklı hasarlarda iade veya değişim için ödenen kargo ücretlerini satıcılar karşılar. Bu süreç içinde lütfen siparişi tamamlamayın, ödemeyi satıcıya aktarmayın.

Yanlış miatlı ürün geldi.
Novadan da belirtilenden farklı miatta bir ürün size yollandığında değişim için ödenecek olan kargo ücreti satıcıya aittir. Canlı destek ekibimize ulaşarak elinizdeki ürünlerin değişimi için kargo kodu alabilir, bu kodu kullanarak ürünleri satıcıya geri gönderebilirsiniz. Bu süreç içinde lütfen siparişi tamamlamayın, ödemeyi satıcıya aktarmayın.

Siparişimde eksik var. Ne yapmalıyım?
Bazı durumlarda, satıcı üyelerimiz siparişinizi birden fazla kargo kolisi ile göndermektedir. Bu durumlarda siparişinizin durumunu daha sağlıklı takip edebilmemiz için kargo kuryesinden gönderinizi teslim alırken koli sayısının tam olduğunu teyit edin. Eğer koli sayısı tam değilse kargo kuryesiyle beraber tutanak tutun. Daha sonrasında bizimle iletişime geçerek kayıp olan kargonuz hakkında destek alabilirsiniz.

Eğer size teslim edilen paket adeti tam ve içerisinde eksik ürün bulunmaktaysa Novadan.com.tr üzerinden satıcı ile iletişime geçebilir, eksik ürünlerinizin tamamlanmasını talep edebilirsiniz. Herhangi bir desteğe ihtiyaç duymanız durumunda canlı destek üzerinden bize ulaşarak eksik ürünleriniz için bizden destek alabilirsiniz.


Aldığım ürünleri iade edebilir miyim?
Novadan da son kullanıcıya satış yapılmadığı için, iki ticari yapı arasında gerçekleşen alışverişte yanlış, eksik, ayıplı ya da hasarlı ürün durumları söz konusu değilse, yasal olarak iade hakkı bulunmuyor. Satıcıdan kaynaklı bir problem olmamasına rağmen size ulaşan ürünleri iade etmek isterseniz canlı destek üzerinden bize ulaşabilir, bu talebinizi satıcı üyemize iletebilirsiniz. Ancak bu durumda iade talebini kabul etme inisiyatifinin satıcı üyemizde olduğunu hatırlatırız.

Satıcımızın iade talebinizi kabul etmesi durumunda, iade kargo bedelleri tarafınıza ait olacaktır ve elinize ulaşan ürünleri sağlam bir şekilde satıcı kullanıcımıza ulaştırma sorumluluğu yine tarafınızda olacaktır. İade ettiğiniz ürünler ile birlikte kargo kolisinin içerisine iade faturanızı eklemeyi unutmayın. İade süreci tamamladığında yaptığınız iade ile ilgili ödemiş olduğunuz ücret Novadan tarafından kartınıza geri yatırılacaktır.

Faturam gelmedi. / Fatura yerine fiş gönderilmiş.
Novadan da Fatura gönderimi zorunludur. E fatura geçiş süreci ile birlikte satıcı kullanıcılarımız faturalarını sanal ortamda iletebilmekte ayrıca Novadan üzerinde sipariş detay bölümde yükleyebilmektedirler. Eğer faturanız sanal veya fiziki olarak elinize ulaşmadı ise canlı destek üzerinden bizimle iletişime geçerek destek alabilirsiniz.

Faturamda kargo ücreti belirtilmemiş.
Satıcılarımızın Novadan anlaşmalı kargolar ile kargonuzu göndermesi durumunda, Kargo faturanız Novadan tarafından kesilmektedir. Siparişinizle ilgili kargo faturaları siparişinizin tamamlanmasını takip eden ayın başında kesilmekte ve e-posta adresinize gönderilmektedir. Eğer ki faturanız elinize ulaşmadı ise Hesap Hareketlerim menüsündeki kargo faturalarım sekmesinden faturanıza ulaşabilirsiniz.

Bu yardımcı oldu mu?

0 / 1